Sezonske kampanje hrabro okupljaju autentičnost brendova i raznovrsnost portfolia brenda. Komunicirajući sa veoma širokom i heterogenom ciljnom publikom, svaka kampanja gradi jaču emotivnu vezu i urbanu modnu sliku.
Tragom inspiracije za „Summer dreaming“ kampanju Fashion&Friends, najprepoznatljiviji multibrand store u regionu izmaštao je put u kultno američko letovalište Hamptons. Nije to slučajno, jer kada je reč o eleganciji u letnjoj sezoni, retko šta postiže snažniji „wow“ efekat od hiper elegantnog miksa ledenih pastela, off white kolor palete i savršeno patiniranog teksasa.
Glavna sezonska kampanja Fashion & Friends koristi #IMPERFECT kao simbol individualnosti. Osam modela su pravi predstavnici spontane i slobodnegeneracije milenijalsa.
U kampanji su prikazani brendovi Replay, Diesel, Tommy Jeans, Guess, Liu Jo, Levi’s, Manila Grace, Steve Madden, Scotch & Soda, jeans Calvin Klein, SuperDry i drugi.
Kampanja za jesen/zima 2017. nosi naziv „The grass is always green“. Romantično bekstvo iz gradske vreve, avanturistički duh, sanjarski outfiti uz neizbežnu dozu buntovničkog u kontrastu sa okruženjem savršeno najavljuju jesenju sezonu.
Kampanja za sezonu jesen/zima 2015. inspirisana je atmosferom filma Bernarda Bertolučija „Sanjari“ iz 2003. ali i šarmom mondenskog letovališta Hemptons u delu koji prikazuju komade za prelazni period. U fokusu je fantastična četvorka mladih prijatelja, zanesenjaka čiji duh i mladost prkose retro ambijentu koji dodatno naglašava boje sezone.