Guess, poznat po zadivljujućim, senzualnim reklamnim kampanjama, svetski modni autoritet kada je denim u pitanju, svojim modnim sledbenicima širom sveta, sa zadovoljstvom predstavlja novo lice za sezonu proleće/leto 2014 sezone.
Srpkinja, Bojana Krsmanović poslednja je GUESS devojka koju je otkrio vizionar ovog američkog brenda Paul Marciano i debitovaće u specijalnoj reklamnoj kampanji koja će ekskluzivno za Srbiju trajati od marta do maja u svim najprestižnijim modnim i lifestyle magazinima kao i billboard kampanji!
Bojanina senzualna i klasična lepota otelovljenje je legendarnog i vanvremenskog imidža GUESS devojke i ona će takođe biti deo globalne kampanje brenda za sezonu jesen/zima 2014 koja će biti objavljena kasnije ove godine!
Osnovan 1981, Guess je počeo kao proizvođač džinsa u Sjedinjenim Američkim Državama i od tada uspešno prerastao u globalni lifestile brend. Danas, GUESS dizajnira, prodaje i distribuira kompletne ženske, muške i dečije kolekcije odeće, obuće kao i aksesoara. Tokom godina, Guess imidž je prikazan kroz nezaboravne, inovativne kampanje koje su ga pretvorile u globalni fenomen. Guess se distribuira širom sveta u ekskluzivnim i specijalizovanim prodavnicama, svojim maloprodajnim i multibrand radnjama. Guess ima licencne distributere u Južnoj Americi, Evropi, Aziji, Africi, Australiji i na Bliskom istoku.
Generalni distributer brenda za Srbiju je Fashion Company a GUESS prodavnice se nalaze u Beogradu – Ušće shopping centru, Delta city, te Novom Sadu – Pozorišni trg 7, dok prvu liniju Marciano Guess možete kupiti u Knez Mihailovoj 30 u Beogradu.