Prolećna kampanja španskog brenda obuće CAMPER za 2015. predstavlja radikalnu promenu u odnosu na prethodnu sezonu i njene crno-bele fotografije, fanzin estetiku. U režiji umetničkog direktora Romaina Kremera, kampanja prikazuje eksploziju boja i teksturu sa konceptualnim referencama na samu kolekciju. Sastoji se od jedne teaser slike i 10 glavnih kampanjskih fotografija kao dvostranih prikaza - portret modela protiv proizvoda. Ulični cast u Londonu su modeli pretvoreni u virtuelne likove poput onih iz savremenih video igrica - svaki lik predstavlja identitet svog avatara odgovarajuće cipele.
Kampanja je lišena bilo kakvih sugestija za total stajlinge kako bi prikazala slobodu u skladu sa identitetom Campera uspešno postavljenim još pre 40 godina. Stilski pravac kolekcije u nagoveštajima primetan je u celoj kampanji sačinjenoj od provokativnih fotografija - techno bakarne minđuše, konditorske pastelne usne i natprirodno plave oči koje simbolizuju sve detalje iz kolekcije. Kampnju prati kratak video.
Umetničku ekipu odabrao je umetnički direktor Romain Kremer.
Art Direction: Romain Kremer Hair: Charlie Le Mindu Photography and video: Daniel Sannwald Make Up: Isamaya Ffrench Stylist: Anna Trevelyan
Prolećnu kolekciju brenda sa Majorke možete kupiti u prodavnici CAMPER u Beogradu – Terazija 31, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu i Nišu.