JOGGJEANS PROLEĆNA KAMPANJA

JOGGJEANS PROLEĆNA KAMPANJA

Diesel Jogg Jeans vraća se na modnu scenu i u sezoni proleće/leto 2015. atraktivnom kampanjom koja kanališe esenciju revolucionarnog denima. Umetnik i Instagram iconoclast Doug Abraham (AKA @bessnyc4) ostavio je svoj prepoznatljiv pečat u kampanji za hibrindni proizvod. Rezultat je ubedljiv visualni prikaz esencije joggjean’s hybrid DNA. Grafične i smele, fotografije su inspirisane hribridnom tkaninom joggjeans osmišljenom da se uklopi u moderan hibridni životni stil. Tehnički veoma napredan jersey-denim materijal sačinjen je od trostrukog prediva koje može da se tretira kao denim i može da trpi različite tretmane, pranja i mehaničke efekte. Mekane i udobne kao donji deo trenerke, kvaliteta i trajnosti poput najboljeg denima, joggjeans je dizajniran kako bi izdržao sve moguće životne prilike. Sačinjen je za savremene, multi-tasking i svakodnevne živote u pokretu. JoggJean tehnologija koju je Diesel osmislio i lansirao 2011. godine, evoluirala je kako bi usavršila tknaninu zahvaljujući pionirskim pranjima i tretmanima. U početku namenjena kupcima aktivnog lifestyle koji često putuju, joggjeans je zadobio fanove tzv. denim entuzijasti. Animatorska agencija „Reed and Radar“ kreirala je kratak film zasnovan na Dougovom zadivljujućem radu, i sadrži soundtrack „The Black Soft“. Kreativni direktor Diesel, Nichola Formichetti predstaviće novi film na muzičkom i filmskom festivalu u Ostinu u Teksasu krajem meseca. Prolećnu kolekciju joggjeans možete kupiti u DIESEL store u Beogradu u UŠĆE Shopping Centru, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.