title image

O nama

Fashion Company je najveća retail kompanija u regionu jugoistočne Evrope koja se bavi modom i modnom maloprodajom i veleprodajom sa 100 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Makedonija, Hrvatska, Rumunija).

REČ MENADŽMENTA

Menadžment kompanije sačinjen je od profesionalnih, kvalifikovanih, odlučnih, hrabrih ljudi koji uz ogromnu posvećenost upravljaju resursima Fashion Company.

MILIJA BABOVIĆ
Predsednik kompanije
STEFAN BABOVIĆ
Generalni direktor
DRAŠKO BABIĆ
Potpredsednik za razvoj poslovanja
VLADAN KALIČANIN
Zamenik generalnog direktora
MILAN MARKOVIĆ
Potpredsednik za finansije i rizike
JORDAN DŽAKOVIĆ
Komercijalni direktor
VLADIMIR KRALJAČIĆ
Direktor operacija
TANJA DIMITRIJEVIĆ
Direktor za računovodstvo i finansije
DUŠAN BRDAR
Direktor IT sektora
MARKO MASTIKOSA
Direktor logistike
MARIJA TATAREVIĆ
Direktor HR sektora
TAMARA DRAŠKOVIĆ
Direktor maloprodaje
MANJA BABOVIĆ
Direktor marketinga
LAZAR BABOVIĆ
Saradnik za razvoj poslovanja
NEBOJŠA KONTIĆ
Direktor za inostrana tržišta
MIHAJLO KOJIĆ
Direktor sektora pravnih poslova
ANA RAJIĆ
Zamenik direktora marketinga
IGOR ŠOMOĐI
PMO Menadžer
Naše veštine i ekspertiza

Po čemu se izdvajamo?

Rezultati koje u regionu jugoistočne Evrope postižemo na godišnjem nivou najbolje svedoče o našim dostignućima.

 

U čemu smo dobri?

Distribucija internacionalnih modnih brendova 0

Razvoj novih koncepata maloprodaje 0

Modna ekspertiza 0

Planiranje i analiza podataka 0

Sjajan marketing 0

1 1
HR

Angažovanje zaposlenih je od ključnog značaja za uspeh kompanije. Na kraju krajeva, angažovani zaposleni je produktivan. Kako bi povećali angažman zaposlenih, uveli smo neku vrstu takmičenja u aktivnosti zaposlenih, praćenje ostvarenja i međusobnu konkurenciju. Zatim su tu nagrade i priznanja menadžmenta, koji služi za napredovanje. Takođe redovno vršimo ankete kako bi zaposleni znali da se njihov glas čuje i vrednuje.

2 2
Zapošljavanje

Najveća i najcenjenija investicija naše organizacije su zaposleni. Program napredovanja u karijeri pomaže da se angažuje radna snaga, jer se zaposlenima pruža mogućnost napredovanja kako lično tako i profesionalno. Pored toga, pomažemo u negovanju talenata unutar organizacije, smanjujući vreme i troškove vezane za zapošljavanje izvan kompanije.

3 3
Obuka

Održavanje jake, pozitivne korporativne slike je važno i pomaže nam da privučemo vrhunske talente u sve većem timu. Odeljenje ljudskih resursa igra ključnu ulogu u održavanju imidža organizacije, pa uvek razmišlja o tome kako se brending kompanije ogleda u našim naporima za zapošljavanje, samom radnom mestu i u medijima.

4 4
Karijera

Da bi postigli ispunjenje postavljenih ciljeva, imamo sistem praćenja zaposlenih i njihovih rezultata. Uložili smo u razvoj posebnih alata koji upravljaju učincima, a koji zaposlenima i menadžerima olakšavaju praćenje i merenje napretka ljudskih resursatokom cele godine.

NAŠI PARTNERI

Naša kompanija u segmentu marketinga sarađuje sa velikim pulom medija u regionu bivše Jugoslavije. Reč je o medijskim izdanjima kompanija Adria media, Ringier Axel Springer, Attica media, Color press, Alma quattro, Skyboard, Naxi, Radio S, Elmag, Play fm, RTV Pink, RTS, PRVA TV, HAPPY TV, Wannabe magazine, Conor komnikacije, Hyper design i drugim. Naši brendovi su obavezan deo magazinskih izdanja Harper’s Bazaar, Elle, Grazia, Men’s Health, Esquire, Cosmopolitan, Gloosy, Story, Hello, Gloria. Listu poslovnih saradn ika kroz delovanje sektora Finansija, Logistike i komercijalni poslova čine kompanije poput Alkemy, Grafix, DPC, Milšped, Comtrade, Info media group, Roloflex, VB, MTS, Metropolis, Unicredit banka, Ušće shopping center, Delta city, Rajićeva Shopping center, Big Fashion i Big shopping center, Forum shopping center i dr.