DIESEL RUNWAY SHOW SPRING/SUMMER 23
Milano Fashion Week nas ni ove godine ne ostavlja ravnodušnim sa svojim inovativnim idejama, događajima, revijama…
Fashion Company je odlučio da mu ova nedelja mode u Milanu nikako ne izmakne i uputio se u epicentar svih svetskih dešavanja.
Pogledajte iz prve ruke kako je izgledao DIESEL RUNWAY SHOW SPRING/SUMMER 23, zbog čega će ostati upamćena ova revija, ko je sve bio od poznatih influensera i kako izgleda SS23 kolekcija.
Kreativni direktor Diesel brenda Glenn Martens imao je zadatak da osmisli koncept revije i bine. Šta mislite da li nas je i ovoga puta razuverio da nemoguće ne postoji?
Odlučio je da podijum na kojem će manekeni prošetati i pokazati spring/summer23 kolekciju upotpuni spektakularnim lutkama na naduvavanje.
Ove četiri ljudske figure na naduvavanje koje su se nalazile jedne uz drugu i na sredini ove monumentalne piste, sertifikovane su od strane Ginisove knjige rekorda kao najveće ikada.
Time je DIESEL poslao poruku svima da su i dalje vodeći svetski brend i da nastavljaju da pomeraju granice u svakom smislu.
Na reviji je 70% posetilaca bilo mlađe od 26 godina, što nam pokazuje da se DIESEL uspešno okreće mlađoj populaciji i ciljnoj grupi.
Glenn Martens je izjavio neposredno pre revije da je glavna karakteristika kolekcije ‘uznemirenost’ i da su svi komadi ‘nesavršeno’ izrađeni uz poseban dizajn. Ideja mu je bila da komad izgleda
‘slomljeno’ tako da može svako da se poveže večno sa njim.
Teksas je dominirao na podijumu u različitim varijantama. Videli smo komade u kombinaciji sa tilom, čipkama kontrasnih boja, resama, kao i pleteni đžins, obojeni…
Na Instagram profilu @fashioncompany u Highlight-u Diesel Runway možete pogledati originalne snimke koje je Fashion Company zabeležio na reviji i javiti nam utiske kolekcije i događaja. Jedva čekamo da ih čujemo!
Nastavite da nas pratite jer uskoro stiže još izveštaja iz Milana. #StayTuned
Vaš Fashion Company