Calvin Klein Jeans je najavio lansiranje #mycalvins Denim serije, limitirane serije logo-driven linije inspirisane atletskim i urbanim streetwear-om. Novi američki supermodel i zvezda socijalnih mreža, Kendall Jenner, uz muškog modela Simona Nessmana zaštitno je lice globalne kampanje koju je slikao modni fotograf Alasdair McLellan, dok se za stilizaciju pobrinula Melanie Ward u Njujorku. Ova posebna kampanja, urađena je po kreativnoj direkciji Calvin Klein, Inc.
“Poziranje za Calvin Klein Jeans je zaista pravo ostvarenje sna,” izjavila je gospođica Jenner. “Odrasla sam noseći njihove modele i gledajući iconic reklamne kampanje po magazinima i na bilbordima sa nekim od najvećih svetskih supermodela! To što sam sada deo tog istorijskog nasleđa, velika je čast za mene!“
Nova limitirana serija koju potpisuje kreativni direktor Calvin Klein Jeans, Kevin Carrigan, nastala je pod uticajem uspešne #mycalvins kampanje na društvenim mrežama u kojoj je učestvovala i predstavnica klana Kardashian zajedno sa velikim brojem modela, muzičara, sportista i globalno uticajnih pojedinaca. Kampanja ohrabruje fanove brenda da objavljuju tzv. selfie fotografije kako nose odeću Calvin Klein upotrebljavajući obeležje #mycalvins. Do danas uspešna kampanja je angažovala stotine globalo uticajnih pojedinaca iz preko 25 zemalja, doprevši do preko 400 miliona fanova uz preko 13 miliona interakcija širom sveta.
Nova linija koja je utemeljena u modernim kropovanim i logom označenim modelima te sadrži iconic Calvin Klein majice, dukserice, miksujući lični stav sa sportskim detaljima. Bogata muškim i ženskim komadima poput majica, farmerki, teksas šortseva, jakni, JOGGER trenerki, uniseks rančeva i kačketa u Baby Blue varijacijama do ispranih crno-belih modela.
EDITORIAL CREDIT: Calvin Klein Jeans introduces #mycalvins Denim Series
IMAGE CREDIT: © Alasdair McLellan