SAVRŠENSTVO JE DOSADNO, VODI SE GREŠKOM!!! #DIESEL

SAVRŠENSTVO JE DOSADNO, VODI SE GREŠKOM!!! #DIESEL

Diesel se uvek suprotstavljao konformizmu. Današnji konformizam podrazumeva poteru za savršenstvom, samo pogledajte svoje društvene mreže: savršen odmor, savršene slike, savršen život, samo da se održi status quo. Samo da se ne ispdne iz glavnog toka. Vreme je za kampanju GO WITH THE FLAW (Vodi se greškom) Dobro ste čuli, kažemo FLAW (GREŠKA). Budite neobični jer se #flawless ne pamti dugo. Istaknite ono što imate, čak i ako to nije idealno. Prhvatite ono što ne možete da kontrolišete. Sakupite malo hrabrosti i ponosno istaknite svoje nedostatke, sedite na prednje sedište i uživajte u vožnji.
Dok svi na vebu prate #flawless, Diesel u svojoj novoj kampanji GO WITH THE FLAW slavi nesavršenost.
Vreme je da se nastavi uprkos greškama i ispravkama, i ako niste sigurni da imate sve što je neophodno. BUDITE nesmotreni, megalomanični, lenji, zaboravni, bučni. Ne marite za kompulsivni šoping, čak ni za svoje opekotine. “Imao sam 15 godina kada sam ručno sašio svoji prvi par farmerki. Naravno da nisu bile savršene. Ali to ih je učinilo posebnim – jedinstvenim, poput svega što smo do sad napravili,” rekao je Renzo Rosso, osnivač Diesel-a. “Uvek me je više zanimala nesavršenost jer štrči u gomili.” U središtu kampanje GO WITH THE FLAW nalazi se film Fransoa Ruslea, francuskog reditelja koga su ranije za svoje spotove angažovali Snoop Dogg, Madonna, The Rolling Stones. Tokom kratkog filma u kome Edith Piaf provokativno peva “Non, je ne regrette rien” (Ni zbog čega mi nije žao) glumci se suočavaju sa svime što im svakodnevicu čini neprijatnom – uz trijumf i osmeh. Uvek kasnite? Nema veze, svi će primetiti vaš ulazak. Nesvesno hrčete? Vaš partner ima šta da sluša. Ne umete da igrate? Postaćete YouTube senzacija. Lenji ste? Sačuvaćete energiju. Stilizujte svoje nedostatke tako da predstavljaju nešto izuzetno – jer se uspeh nalazi izvan konformizma. Savršenost je precenjena. “Biti jedinstven mnogo je lepše nego biti savršen,” objašnjava Nikola Formiketi, umetnički direktor u Diesel-u, koji za kampanju bira ljude neverovatno dobrog izgleda sa zanimljivim karakteristikama, čime proklamuje samoljublje. “Promenite način na koji posmatrate stvari, savladajte otpor i strah, tako da loše postane dobro. Tako ćete voditi najbolji mogući život.”