po širokoj ponudi monobrend prodavnica vodećih svetskih proizvođača modne odeće, kao i po multibrend konceptu Fashion & Friends, koji postoji više od 10 godina. Preko ponude smo kreirali potražnju na tržištu, što je bio jedan od glavih ciljeva. Još od osnivanja, strane banke nas rangiraniju kao tripl A klijenta. Nećemo biti ništa manje ambiciozni ni u narednom periodu, i u skladu sa tim zadržaćemo naš dinamičan i održiv rast, kako kroz proširenje ponude, tako i kroz ulazak na nova tržišta u Istočnoj Evropi. Već smo postigli promet od 100 miliona evra, broj zaposlenih je porastao na hiljadu, a broj radnji na preko sto. Konstanto unapređujemo naše poslovanje i u izazovnom okruženju jačamo naš tim. Jednostavno rečeno, avantura se nastavlja.
i statusa poželjne kompanije za finansiranje daljnjeg rasta poslovanja od strane banaka, mogu sa pravom da kažem da sam veliki optimista po pitanju finansijske perspektive kompanije i mogućnosti da se uspešno suočavamo sa dinamičnim i složenim okruženjem. U narednom periodu prioritet nam je uspostavljanje kontrolinga kao jedinstvenog centra za izveštavanje, koji će omogućiti maksimalni fokus na značajne parametre profitabilnosti, na rast prihoda i optimizaciju troškova. Kao osnov za donošenje efikasnih finansijskih odluka kojima kreiramo vrednost za kompaniju, finansijsko odlučivanje mora da bude zasnovano na načelu racionalnosti, sigurnosti i likvidnosti, što direktno utiče na uspešnost kompanije. Ključni izazovi su optimalna upotreba raspoloživih resursa, izbori prioriteta i izbegavanje rizika. Naš zadatak je da investiramo, finansiramo i obezbedimo resurse, kako bismo otvorili vrata novih tržišta i novih mogućnosti.
brendova, a u narednom periodu spremni smo da to postanemo i u regionu. Pored Crne Gore, Makedonije i Hrvatske gde poslujemo već nekoliko godina, spremamo se za ulazak na tržište Bosne i Hercegovina i Rumunije. Pored tradicionalno prepoznatljivih internacionalnih brendova koje predstavljamo kroz naše maloprodajne objekte, posebno smo ponosni na naš maloprodajni multibrend koncept Fashion&Friends, koji na najbolji način prezentuje rad naše kompanije. Ono što je svakako u fokusu našeg poslovanja je razvoj zaposlenih, prepoznavanje njihovih potreba i potencijala za napredovanje, a takođe i prepoznavanje želja naših potrošača, kako bismo još više unapredili uslugu i kreirali izuzetno šoping iskustvo.Praćenje trendova u modnoj industriji i informacionim tehnologijama je svakako ono što će nas voditi u budućnost.
jačajući poziciju u modnoj eliti kao lideri u regionu. Nastojimo da kompanija iz dana u dan širi svoje geografske granice, kao i portfolio brendova koje zastupa.
Centralizacija, digitalizacija i ubrzanje biznis procesa poslovi su koji su obeležili prethodni period, dok u budućem periodu nastavljamo sa praćenjem, osvajanjem i primenom novih tehnologija i najboljih praksi. Razvoj kadrova, napredovanje i prepoznavanje novih talenata preduslov su za inovativna rešenja kojima posebno pridajemo značaj u IT sektoru. Našu budućnost vidim kao autoput digitalne transformacije sa ciljem usklađivanja poslovanja i procesa prema generacijama Y i Z.
„Gledajte u budućnost i tamo ćemo se sastati…”
nastavljamo svoj razvojni put, unapredjujući postojeće i razvijajući nove brendove, uz konstantno ulaganje znanja, energije i kreativnosti, kao nepresušnih izvora novih ideja. Sveže ideje našeg tima, kao najskuplji resurs modernog doba, čine da uvek budemo korak ispred drugih. U cilju očuvanja liderske pozicije, osluškujemo potrebe tržista, a kroz inovativne strategije i savremeni ritejl koncept udahnjujemo život novim brendovima, pomeramo granice, postavljamo standarde i zajedno rastemo. Strast prema estetici i najnovijim dizajnerskim rešenjima poznatih svetskih brendova već nekoliko decenija delimo sa našim cenjenim potrošačima, čije zadovoljstvo će nam biti prioritet i u budućnosti.
u kompaniji i ima svoju ulogu: da izgradi kulturu koja je inovativna, stabilna, orijentisana na ljude, na timove; da regrutuje, zapošljava, zadržava i razvija najtalentovanije zaposlene u regionu. Očekivanja potrošača se menjaju, očekivanja zaposlenih se menjaju. Uspeh je kada je organizacija spremna da podnese sve te promene. To može ona organizacija koja shvata da su zaposleni na prvom mestu, i koja vodi računa o svojim ljudima, kako bi bolje brinuli o potrošačima. Prepoznajemo važnost ljudskog kapitala i svu pažnju usmeravamo na građenje čvrstih veza sa zaposlenima i na uspostavljanje odnosa uzajamnog poverenja. Lideri smo na tržištu, jer gradimo lidere u organizaciji.
daju nam zamajac da rastemo i razvijamo se, ali i da svim našim partnerima u regionu omogućimo to isto. Pratimo svetske trendove, dovodimo u Srbiju i region brendove koji su u žiži interesovanja i iznova postavljamo najviše standarde i kreiramo tržište. Snažan tim, posvećenost, predanost, ambicija ka dosezanju najviših ciljeva i dalje će biti naši pokretači i ono što nas vodi napred.
Rezultati koje u regionu jugoistočne Evrope postižemo na godišnjem nivou najbolje svedoče o našim dostignućima.
U čemu smo dobri?
Angažovanje zaposlenih je od ključnog značaja za uspeh kompanije. Na kraju krajeva, angažovani zaposleni je produktivan. Kako bi povećali angažman zaposlenih, uveli smo neku vrstu takmičenja u aktivnosti zaposlenih, praćenje ostvarenja i međusobnu konkurenciju. Zatim su tu nagrade i priznanja menadžmenta, koji služi za napredovanje. Takođe redovno vršimo ankete kako bi zaposleni znali da se njihov glas čuje i vrednuje.
Najveća i najcenjenija investicija naše organizacije su zaposleni. Program napredovanja u karijeri pomaže da se angažuje radna snaga, jer se zaposlenima pruža mogućnost napredovanja kako lično tako i profesionalno. Pored toga, pomažemo u negovanju talenata unutar organizacije, smanjujući vreme i troškove vezane za zapošljavanje izvan kompanije.
Održavanje jake, pozitivne korporativne slike je važno i pomaže nam da privučemo vrhunske talente u sve većem timu. Odeljenje ljudskih resursa igra ključnu ulogu u održavanju imidža organizacije, pa uvek razmišlja o tome kako se brending kompanije ogleda u našim naporima za zapošljavanje, samom radnom mestu i u medijima.
Da bi postigli ispunjenje postavljenih ciljeva, imamo sistem praćenja zaposlenih i njihovih rezultata. Uložili smo u razvoj posebnih alata koji upravljaju učincima, a koji zaposlenima i menadžerima olakšavaju praćenje i merenje napretka ljudskih resursatokom cele godine.