Najpoznatiji multibrand jeans concept store u regionu, DENIMLAB, predstavio je svoju prvu kampanju za sezonu jesen/zima 2016. U fokusu kampanje je mladi par čija hemija na najbolji način oslikava ideju novog multibrand koncepta koji je stvoren iz ljubavi prema denimu i njegovim korenima odajući počast istoriji denima kao i njegovoj bezvremenosti. Kampanja je nastala u studiju beogradskog fotografa
ANDREJA DAMJANOVIĆA. Glavne zvezde su modeli
Jelena Krkinić i Aleksandar Bubalo.

Ponudu malog šoping hrama najpoznatijeg modnog evergreena čine legendarni jeans brendovi kao što su
LEE, WRANGLER, LEVI’S, SUPERDRY, HILFIGER DENIM, SCOTCH&SODA AMSTERDAM BLAUW, REPLAY, DIESEL, NZA NEW ZEALAND, GUESS I TIMBERLAND.

Prodavnica
DENIMLAB se nalazi u Beogradu u prizemlju šoping mola DELTA CITY.
CAST:
photo: Andreja Damjanović
Styling: DENIM LAB
Boško Jakovljević
Ana Rajić
Stevan Savković
Models: Jelena Grkinić & Aleksandar Bubalo