Italijanski premium jeans brend
DIESEL, lider u novim tehnologijama, ponosno je predstavio novu generaciju
JOGGJEANS-a i u saradnji sa magazinom GRAZIA 16. aprila organizovao akciju
hybridnI denim u svojoj prodavnici u Ušće shopping centru. Denim entuzijasti omiljeni model joggjeansa iz prolećne kolekcije tom prilikom mogli su kupiti uz popust od 20%. U nesvakidašnjem eksperimentu kojim je dominirao hibridni miks ukusa, žanrova i boja, predstavlili smo prednosti ovog revolucionarnog proizvoda koji je završio i u garderoberu aktuelnog poglavara rimokatoličke crkve, Pape Franciska. Uz kupljeni model, najradoznaliji među vama dobili su i svoju retušranu fotografiju, a najuspelije predstavljamo i u galeriji.
Šta je joggjeans?
Tehnički veoma napredan jersey-denim materijal sačinjen je od trostrukog prediva koje može da se tretira kao denim i može da trpi različite tretmane, pranja i mehaničke efekte. Mekane i udobne kao trenerka, kvaliteta i trajnosti poput najboljeg denima, joggjeans je dizajniran kako bi izdržao sve moguće životne prilike. Sačinjen je za savremene, multi-tasking i svakodnevne živote u pokretu.
O kampanji?
Diesel Jogg Jeans vraća se na modnu scenu i u sezoni proleće/leto 2015. atraktivnom kampanjom koja kanališe esenciju revolucionarnog denima. Umetnik i Instagram iconoclast Doug Abraham (AKA @bessnyc4) ostavio je svoj prepoznatljiv pečat u kampanji za hibrindni proizvod. Rezultat je ubedljiv vizualni prikaz esencije joggjeansa -hybrid DNA. Grafične i smele, fotografije su inspirisane hribridnom tkaninom joggjeans osmišljenom da se uklopi u moderan hibridni životni stil.