MANGO je predstavio aprilsku kampanju A Story of Uniqueness (Priča o jedinstvenosti), koja slavi autentičnost svakoga ponaosob kroz njegovu ličnost i talente. Fotografije i video kampanju je snimio Angelo Penetta. Stajling kampanje potpisuje Aleksandra Woroniecka.

Kampanja nam predstavlja različite ličnosti koje dele zajedničke vrednosti – sve su jedinstvene. Podelu čini 7 osoba starosti od 20 do 63 godine koje su snimnjene u svakodnevnim situacijama u multikulturalnom okruženje distrikta Venice Beach u Los Anđelesu. Prve dve fotografije prikazuju Bhumiku Aroru, 29-godišnju indijsku manekenu, i Lyn Slater, 63-godišnju profesorku američkog univerziteta. Bhumika ima veoma uspešnu karijeru u modnoj industriji,a njena velika strast vodila ju je u borbi protiv predrasuda koje vladaju o poslu modela u njenoj zemlji. Lyn Slater je postala modni influenser i ikona zahvaljujući svom blogu Accidental Icon, koji vodi paralelno sa svojom profesorskom karijerom. Ostajući verna svom lajtmotivu “Godine ne variraju”, ona pokreće blog zato što nije uspela da nađe magazin i blog namenjen ljudima koji žive normalne ali zanimljive živote.

Staz i Misha Lindes su sestre koje dele strast prema muzici, a pod uticajem oca, Hala Lindesa, gitariste benda Dire Straits. Staz, 24-godišnjakinja koja svira gitaru uspešno kombinuje svoju modeling karjeru sa pevanjem u garage-style rok grupi The Paranoids. Misha, 26, je članica punk grupe Sad Girl, u kojoj peva i svira gitaru.

Andre i Parker van Noord iz Holandije su otac i sin, modeli po profesiji. Pedesetogodišnji Andre je otkriven pre 32 godine na koncertu Rolling stones i do danas je uspešno vodio karijeru modnog fotografa i muzičara. Parker je student koji je krenuo očevim stopama.
Kampanja koja slavi autentičnost svake individue.
Poslednja zvezda kampanje je Lauren Johnson, 25-godišnja keramičarka. Prvobitno nije bila u planu da postane deo ove ekipe, ali od trenutka kada je kročila na set, zahvaljujući svojoj ličnosti, talentu i jedinstvenom izgledu, privukla je pažnju kreativnog tima, koji nije oklevao da je uvrsti među junake Priče o jedinstvenosti.