Jesenja kampanja američkog brenda MARCIANO GUESS predstavlja seriju atraktivnih fotografija na kojima se pojavljuju zanosne Solveig Mork, Jacey Ethalion, Shelby Keeton, Ruz, Diana Georgie and Simone Holtznagel, a koje su snimnjene pored bazena moderne vile na Beverli Hilsu. Na ovaj način ovekovečeni su sofisticiranost i elegancija, esencije brenda Marciano.
Po kreativnom konceptu osnivača GUESS-a, Paul Marciano, kampanja je nastala pred objektivom mladog i kreativnog modnog fotografa Rayana Ayasha. Prirodno osvetljenje i senzualne moćne poze glavnih protagonistkinja na primamljiv način upoznaju gledaoce sa smelim seksi siluetama, ženstvenošću i lepotom nove kolekcije. Vibrante boje i zlatni tonovi jesenje kolekcije su upotpunjeni ledeno plavim pozadinama i safirnom vodom u daljini.
Jesenja kolekcija Marciano Guess je u znaku najpoželjnijih ready-to-wear komada, uključujući strukirane mantile, zvonaste pantalone visokog struka, koketne mini haljine sa šljokicama, kao i širok spektar dugih lepršavih večernjih haljina za ženu koja traži uzvišeniji pristup modi. Bohemian i rock rhapsody uticaji su sastavni deo kolekcije i reflektuju se na jedinstvene stilove poput kožne mini suknje sa nitnama, širokih waterfall kardigana i šarenih jakni od eko kože. Sezonska paleta boja uključuje nežne nijanse Baby Pink, svetle lavande i čiste bele pomešane sa daškom maslinasto zelene, tamno bordo i jedinstvenih šumskih printova. Kombinovanje mekog romantizma, tamnih cvetnih printova sa čipkom i drugim edgy elemenatima kolekciji daju glamuroznu notu.