Najpoznatiji multibrand concept store u regionu, FASHION&FRIENDS, predstavio je novu kampanju za proleće/leto 2015. U središtu pažnje nalaze se predstavnici tzv. Selfie generacije, čije glavno modno oružje u novoj sezoni pored osmeha čine tretirani denim svih krojeva, te minimalistički stajling. Kampanju je ovekovečio beogradski fotograf
Bratislav Nadaždić. Glavne zvezde su
modeli agencije CLICK.
U kampanji su prikazani MUST HAVE komadi svetski najpoznatijih urbanih brendova iz ponude
FASHION&FRIENDS kao što su
Replay, Diesel, Tommy Hilfiger, Guess, Levi’s, Scotch&Soda, Timberland, Levi’s, Gaudi, NZA New Zealand i drugi. Fashion &Friends DNK čini snažan povratak teksasu sa uniseks pristupom. Ovaj put kolekcija mutira od indiga do svetlijih nijansi denim - plave za letnju sezonu uz dosta super-tretiranih komada. Apsolutni hit sezone je i dalje Jogg jeans brenda Diesel dok se REPLAY fokusira na specijalne materijale radeći na posebnim skinny i boyish krojevima za žene i skinny fitu za muškarce. Usudite se da nosite teksas-na-teksas kombinovanjem različitih pranja, pomešanih printova ili beljenih detalja uz kvalitetne bele pamučne majice.
Modna deviza koje bi trebalo da se pridržavamo u sezoni proleće/leto 2015. glasi – Mix & Match – kombinovanje modela, brendova, krojeva i boja na način da najbolje reflektuju Vaš slobodan duh, pozitivnu prirodu, druželjubivost, buntovnički stav, seksepil i želju da budete deo trendy dešavanja.
Multibrand prodavnice
FASHION&FRIENDS se nalaze
u Srbiji – Beograd, Novi Sad, Kragujevac i Nišu,
Crnoj Gori – Podgorica i Budva,
Makedoniji – Skoplje kao i
Hrvatskoj – Zagreb i Split.
CREDITS:
Photo:
Bratislav Nadaždić
Make up & Hair style:
Mina Abramović
Styling:
FASHION&FRIENDS
Models:
Vladan Mirčevski © Click
Jelena Grkinić © Click
Marko Mićović © Click
Nada Dimitrijević © Click
Vanja Vasić © Click
Monika Đokić © Click
Jovan Đokanović © Click