Pod imenom TRUE ROMANCE, španski brend MANGO predstavlja svoj četvrti trend sezone proleće/leto 2016. koji će biti sastavni deo majske kampanje. Ovoga puta nove modne tendencije nam dočaravaju najtraženiji modeli današnjice - Mathilde Brandi i Steffy Argelich.

Nakon trendova Tribal Spirit, Soft Minimal i New Metallics, koje su nam prezentovale Kendall Jenner, Liu Wen i Karlie Kloss, majska ponuda održava romantiči duh leta i belu boju koja zauzima centralno mesto. Dugačke bluze, lepršave čipkane haljine, transparentnost i obilje ukrasa ispunili su kolekciju ženstvenošću i romantikom. Veliki izbor haljina i pratećih komada u beloj boji vam pružaju sofisticirani izgled od glave do pete. Materijali kao što su pamuk i šifon daju poseban dašak leta i romantike.
Nova kampanja snimnjena je u martu u Los Anđelesu. Za ovu priliku,
MANGO je računao na saradnju sa Alastair McKimm kao stilistom, ali i Luciom Pieroni i Syd Hayes koji su bili zaduženi za šminku i frizuru.
MANGO nastavlja sa svojom strategijom koja se zasniva na redovnom snabdevanju radnji i to komadima po poslednjim trendovima, svaka četiri dana, i lansiranjem novih trend kampanja svakog meseca sa licima koja na najbolji način definišu novu tendenciju. Strategija je implementirana u februaru i za cilj ima da redovno snabdeva potrošače novim proizvodima koji prate poslednje trendove, vešto ih adaptirajući u prateće kampanje za sve kanale komunikacije kako bi imali uvek spreman odgovor za potražnju u svetu fast fashion-a.

Prodavnice
MANGO u Srbiji se nalaze u Beogradu – UŠĆE Shopping center, Delta city, Knez Mihailova i Novom Sadu – BIG Shopping center.