Začetnici globalne jeans revolucije, američki
LEVI’S u saradnji sa magazinom
Harper’s bazaar sinoć su organizovali posebnu akciju „Upgrade the classic“ u svojoj prodavnici u Beogradu – UŠĆE Shopping center. Inspirisani rock’n’roll vajbom sunčanog San Franciska, na svojevrsnom jeans partiju svima koji su tom prilikom kupili jenas u kombinaciji sa još jednim artikom - majicom, košuljom, obućom ili aksesoarom poklanili su farmerice sa izvezenim inicijalima.
Među poznatim ličnostima koje smo zatekli u
Levi’s radnji u UŠĆE SC bili su Ivan Golušin voditelj „Nacionalnog dnevnika“ na Pink tv, Natalija Milosavljević poznati glas Radija S, Vesna Antić sa SOS kanala, te Petar Janošević urednik Harper’s bazaar-a.
LEVIS 501® CT JEANS
Već decenijama ljubitelji kultnog modela 501® se trude da prilagode svoj par aktuelnim trendovima sužavajući široke nogavice. Zbog toga je Levi’s rešio da posao uradi umesto njih i prekroje iconic Levi’s farmerice – suzili su struk za jedan broj, kao i nogavice od kolena do članka te smanjili obim nogavice. Od originalnog modela dobili smo customerizirane komade. U skladu sa sezonskim preovlađujućim omažom San Francisku, za proleće 2015. godine, 501® CT Jeans je dostupan u širokom spektru autentičnih denim pranja pod imenima kao što su Precita (inspirisan vintage komadom, posebnog enzimskog kamenovanja, posebno obojen), Old Favorite (ultimativni iznošen look, sa blajhanim linijama i poderotinama na kolenima), Cali Cool (medium autentično pranje sa ručno peskiranim detaljima) i Rolling Fog (kamenovan i izblajhan), inspirisani gradskom maglom i igrom svetlosti. U zavisnosti od toga koju veličinu i look odaberete, 501® CT je dostupan u slim, regular kroju opušteniji u predelu butina.